lördag...

Hejsan

dålig uppdatering men jag har varit sjuk och inte orkat göra ett skit.
i onsdas tog vi svin sprutan
i torsdags vaknade jag upp och hade bara lite ont i armen så jag blev överlycklig
men dagen gick och det blev bara värre
vi skulle även jobba kväll i skolan men det blev inget för mig
när jag stod och väntade på tåget hem
fick jag en konstig kännsla i kroppen
blev aldeles yr, kall svettig och illamående usssh!
när jag satt på tåget viste jag inte vad jag skulle ta mig till, jag bara känne snart spyr jag.
men jag klarade mig och när jag kom av tåget börja allt runt om mig snurra
fy fan va läskigt det var
när jag cyklade hem var vägen som en berjodalbana.
väl hemma fick jag i mig lite mat och la mig i sängen

kvällen kom och jag fick hur ont i magen som helst
värken blev bara värre och värre
natten bestod av magkramp  fyy!
magvärken och febern satt i till fredan
så det blev ingen skola för mig så häller

på kvällen blev det mys med film och annanas tillsammans med ella :)

idag mår jag lite bättre men det är fortfarande nått som inte stämmer i kroppen på mej fyy!

men i kväll blir det nog iaf en fika och kanske en drink med ella på stan :)

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0