musik....

Ja som sagt sitter här och lysnar på musik
och fan vad musik kan ändra ens humör det är helt sjukt!
just nu går dom lugna låtarna efter varandra
 och i huvudet snurrar alla möjliga sorters tankar runt!
Alla minnen fan vad jag saknar en del saker!
man bara hoppas på att vissa saker kommer hända igen
men ibland hoppas man nog aldeles för mycket tyvärr!
så många personer och vänner man saknar,
som man träffar aldeles för ofta eller aldrig alls :(
  sånna som man har hur mycket bra
minnen med.
men det är ju tyvärr så vänner kommer och vänner går.


I morgon blir det iaf att åka till Borensberg för att fira Natta som fyller 18 :)
där vi är ett gäng tjejer som ska äta och ha det mysigt
efter det blit det så klart utgång :)
Hoppas på en väldigt bra kväll behöver faktiskt en sån,
för det var väldigt länge sedan!
Frågan är bra vad fan ska man ha på sig:P

Ne nu måste jag fixa lite grejer sen hoppas jag på att min snygging kommer hit.

ha en fortsat trevlig torsdags kväll!!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0