tidag.

hello.

har vart ledig i dag som vanligt på tisdagar skönt!
har städat och fixat det sista i min garderob
så nu är iaf min sida klar.

Just nu har jag sutit och läst en blogg som handlar om en tjej som
har haft hudcanser och även döt av det.
man blir helt ställd. När man sitter och läser om henne
 och hennes familj,och liv blir man helt tårögd och vet inte vad man ska ta sig till
man vill bara läsa mer och mer!
nu efter hennes liv så skriver hennes syster i hennes blogg
och man blir så rörd även fast man inte känner peronerna!
hon var trots allt bara 35 år det är helt sjukt!
väldigt interesant och spännande att läsa om det men endå väligt hemskt!

nog om detta
imorgon ska jag ta svin sprutan , jag som är sprut rädd
även fast jag tagit hur mycket sprutor och blodprov i mitt liv
så är jag fortfarande sprut rädd:P
men det kommer nog gå bra tror jag :)

på torsdag har dum huvudena till lärare satt kvällspass som jobb i skolan
hoppas många mår dåligt av sprutan så inga kommer haha.

ne nu ska jag dra mig.
ha det så bra

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0