God morgon!!!!

vaknade nyss av att min kära hund ville gå ut och kissa.
så det vara bara att kliva upp ur sängen och gå ut i kylan...
Nu ligger jag här och kan inte somna om. för jag är jätte hungrig,
men jag orkar inte göra mig något att äta :P

Igår blev det att åka in till stan för att förfesta hos fia 
och sedan för att bowla jag kom sist ovanligt :P 
efter bowlingen gick vi upp till fias lägenhet igen
köpte med oss varsin kebab tallrik/rulle.
tanken var att vi skulle tagit en sväng på ågatan
men alla vart alldeles för trötta efter maten ,
så vi åkte hem vid 1 tiden istället.
tack för en trevlig kväll tjejer <3

idag kommer min dag bestå av att plugga plugga plugga :S ussh!

Ha en bra dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0