Loooov :D

Hej, hej, hallå :)
Äntligen är det lov vilket jag tycker är JÄTTE skönt!
Mitt lov kommer nog bestå av att
ta det lugnt, umgås med min kära pojkvän och med mina kompisar :)
Det här lovet kom väldigt passande!
behöver lite ledigt!
känns som det har varit väldigt mycket på senaste tiden.

Denna lördags kväll bestod av att jobba på en 50 års fest
efter jobbet kom Linda Gustaf och Malte förbi, så vi tog en fika hos Alex :)
I morgon blir det lunt och kanske bio med älskling :)

Ne nu ska jag göra precis som min hund här brevid mig eller iaf försöka. SOVA!!!

Sov så gott allihoppa
och glöm inte ställa till baka era klockor en timma i natt.

Puss och Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0