Plugg plugg åter plugg...

Hejsan.
blir så otroligt trött på att plugga :(
är fullt upp denna vecka för mig...
idag hade jag nationellt muntligt prov i svenska
efter skolan åkte jag och jobba 16.30  till 18.00
sedan hem och slänga i sig lite mat
och ända tills nu har jag pluggat fy faasen men duktig är jag :)
och i morgon är jag ledig väldigt skönt!
men dagen måste jag tyvärr ägna åt att plugga. ussh!
för jag har religions prov på onsdag och svenska prov på torsdag.
ska även jobba kväll i skolan på torsdag fy det är så tråkigt!

ne nu ska jag faktiskt sätta och lata mig framför tv n :)


vet ni man får faktiskt äta chips när man pluggar
för då går det mycket lättare :P

puss och kram <3


Kommentarer
Postat av: Jessy

ons, tors, fre nästa vecka?

slutar 12, 13 och 12. Hur jobbar du?



2009-10-20 @ 21:39:37
URL: http://jessicahjartajesper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0