torsdag :)

Heeeejjjsan :)
blev skola idag som vanligt,
men får panik på min lärare. Han kommer aldrig till torsdags lektionerna,
det är väll skönt
men idag behövde jag prata med honom men icke!

Efter skolan blev det en fika på stan med Ella kul att träffa dej gumman <3
satt och fikade i ca 3 timmar efter det blev det att åka hem och städa.
var extra duktig idag så jag torka även golvet och dammade :P
så nu har jag precis städat klart. Skönt :)

men vad tror ni inte hände just när jag hade städat klart
jo jag skulle öppna min spargris som är en plåtburk,
och självklart skär jag mig så det kom blod över hela väggen och över hela golvet
det är tacken för man har ett ny städat rum...

Men ni som känner mig det förvånar väll inte er:P

I morgon är det fredag gud så skönt.
men vart har denna vecka tagit vägen?
den har gått så himla fort!

Får se vad som händer i morgon mer än att plugga :S
på lördag blir det iaf att bowla med Michis, Erica, Jenny och Fiaa:D
sedan kanske lite utgång på det ;) iaf för Fias och min del :P

ne nu är det dax för en duch !

Puss hej :)


Kommentarer
Postat av: Linda

tjatja.

t5röjan är köpt i sthlm tror ja :P

kan fråga syster:)

2009-10-16 @ 06:29:29
URL: http://oochiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0