livet är inte lätt, när det är svårt!!!

det är sånt man märker när saker och ting händer i ens liv, allt bara rasar och lägger sig på botten...
det är tydligen sånt man får ta i sitt liv, men det är fan inte lätt.
alla minnen alla dagar , månader och år tillsammans med dej som inte längre finns,
jag hoppas verkligen jag kommer klara det här, det kommer ta sin tid,
men jag önskar värkligen att det kommer gå.
jag ska försöka vara stark . Hur jobbigt det än är!
Det jobbigaste är när ensamheten tränger sig på ,
och man inser hur jävla ensam män nu är.
När man ligger där i sängen på kvällen och alla tankar som bara snurrar runt.
Alla underbara minnen vi har tillsammans , dom kommer alltid finnas kvar!


Jag hoppas verkligen att vi alltid kommer vara vänner, det kommer vara svårt i början för oss båda
men det jag alltid har sagt är att vi ALDRIG skills som ovänner!  och det har du lovat mig!

du finns i mitt hjäta nu och föralltid<3

2006-08-12 - 2010-04- 02


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0